GOTT TIPS TILL ALLA BILÄGARE

Tips! Här kan ni köpa fälgar från 16 tum till 22 tum och däck till billigare priser Vi har sedan 2009 jobbat med ABS Wheels och kan därför rekommendera deras sida. Hoppas att du finner bloggen rolig och kul. Vill du kontakta oss så kan du göra det på jaramasverige@gmail.com

lördag 16 oktober 2010

Mercedes SL (W113)

På tur i vackra Köpenhamn skådade jag igår denna skönhet. En röd Mercedes SL av andra generationen (W113). Väldigt fin i skicket och så rätt i detaljerna med bl.a. färgmatchade navkapslar och med original hard top för att stå mot höstkylan. Mina drömmar om ett ägandeskap av denna klassiker kom dock snabbt att grusas då jag kom hem och fördjupade mig i begagnatpriserna. 300 000kr är där det börjar. Priset är helt klart beroende på skicket så klart och kan också vara det dubbla eller det tre-dubbla. I Tyskland kan man komma ner mot 25 000 Euro. Pengar att tjäna med andra ord för den lycklige spekulanten. Själv får jag nöja mig med denna bilden som ett minne. (Foto: M. Larsson)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar